جستوجوی کار

محلی برای پیدا کردن شغل و کسب تجربیات اقتصادی

جستوجوی کار

محلی برای پیدا کردن شغل و کسب تجربیات اقتصادی

دوستان متخصص و جویای کار:

سید مصطفی

سلام من 12 سال تجربه کاری در رشته های تایپ دارم و در دارلترجمه مدینه در افغانستان مصورف کار هستم مدت 3 سال در وزارت داخله افغانستان به حیث ترجمان کار کرده ام به زبان های دری پشتو ، انگلیسی ، جاپانی ، اردو و یکمی هم اسپانیای بلدیت دارم و میتوانم به این زبنها متن های فارسی و زبانهای را که ذکر کردم به فارسی ترجمه کنم امید وارم در حصه پیدا کردن کار مناسب برام کوشا باشید سن من هم 22 ساله جنسیت من هم مرد یا مذکر بگم خوبتره.

s.mustafa_ahmadyar@yahoo.com

*******************************************************************

الناز مقدسی

سلام من ۱۹ ساله دنبال یه کار می گردم که بتونه سر گرمم بکنه حقوقشم مهم نیست.

tache_eli@yahoo.com

******************************************************************


توجه توجه: مقالات و پژوهش ها

برای اولین بار در کشور اولین بانک مقالات و پژوهش ها راه اندازی شده که شما میتوانید با ارسال مقالات خود سهام دار این کار نیکو شوید.

اساتید مجرب همیار شما هستند؟!

اساتید گرامی شما هم میتوانید با ارسال رضومه خود به ما عضو رسمی سایت و حق ویرایش در سات را داراباشید.