جستوجوی کار

محلی برای پیدا کردن شغل و کسب تجربیات اقتصادی

جستوجوی کار

محلی برای پیدا کردن شغل و کسب تجربیات اقتصادی

جهت پیدا کردن کار

هر کس نیاز به کار داشت مشخصات خود را به من ایمیل کند تا من در اسرع و وقت یک کار مناسب به او پیشنهاد کنم
مبالغ مشاوره و ایجاد کار بستگی به نوع کار خواهد داشت.
نظرات 7 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ب.ظ

من فوق دیپلم کامپیوتر(نرم افزار) هستم و دیپلم برق صنعتی نیز دارم
کمک کنید
در ضمن من ایمیلی نمی بینم

شما می تونید با مدرک کاردانی در سازمان فنی حرفه ایی به عنوان مربی مشغول به کار بشید

NANAZ دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ب.ظ

من ترم اخر حقوق هستم واشنایی با تایپ هم دارم یک کار دراین زمینه ها میخوام البته درشهرستان خودم ابرکوه

اگر بتونید پروژه های دانشجویی رو انجام بدید به نظرم بهترین کار تو موقعیت فعلی شماست.

وحید یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:09 ب.ظ

من دانشجو برق هستم
مدرک کاردانیه برق ـ قدرت دارم و الان مشغول تحصیل برای لیسانس برق ـکنترل هستم.
من در ضمینه اسانسور هم مهارت دارم

شما می تونید با پیمان کاران مسکن مهر صحبت کنید احتمال زیاد کار برای شما پیدا میشه

شهریار نصیری یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ق.ظ

salam,man az shoma maili peyda nakardam,inja baraton peygham gozashtam,man donbale kar dar zamineye shabake haye computeri hastam,madarakam diplome riyazi hast va dar zamineye shabake madrake microsoft mcse ro daram,ba 5 sal sabegheye kar

شما به سازمان ارتباطات زیرساخت مراجعه کنید

امین سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ب.ظ

من فوق دیپلم کامپیوتر هستم و شیراز زندگی میکنم منتظر خبرت هستم
ممنون

با مدرک شما مربی فنی حرفه ایی مناسبه

هاشمی جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ق.ظ

سلام به شما
بنده لیسانسم مهندسی کشاورزی-علوم دامیه
فوق لیسانسم هم تو رشته زبانشناسی-آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانانه
پارتی هم در عین داشتنش، ندارم که الآن اینجوری ....

عزیزم حرف شما اگه جدی باشه که خوبه!!!
به هر حال موفق باشی

ترانه جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ق.ظ http://www.asalii.bligfa.com

سلام.خوبین شما؟من مهندسی کشاورزی شاخه ی خاک تموم کردم.دنبال یه کار نیمه وقت میگردم.حقوق زیاد برام مهم نیس.حتی میتونم برا پیش دبستانیا و اینا زبانم درس بدم فقط نمیخوام تو خونه بیکار باشم.درضمن کارایی از قبیل منشی اجازه ندارم.ممنون میشم کمکم کنید.ایمیلتون چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد